Με ποιον τρόπο, άραγε, θα μπορούσε να γίνει πιο ξεκάθαρο πως κανένα ζώο, φυτό, πλανήτης, ακόμα και …τα στοιχειώδη σωματίδια δεν συναινούν στην εικόνα που τους προσδίδει το λεγόμενο “ανθρώπινο είδος”; Κι αυτό, αν το θέσουμε ευγενικά.
Όλα εκείνα τα τσακάλια, οι επικοινωνιολόγοι, τι μήνυμα λαμβάνουν άραγε από τις εξελίξεις; Το μήνυμα είναι πιο κοντά στο “Συνεχίστε! Καλά το πάτε! Είστε μοναδικοί! Εσάς θέλουμε!” ή στο “Ξεχάστε αυτά που ξέρατε, τώρα μπορείτε να πηγαίνετε από κει που ήρθατε”.
Και που είναι εκείνη η “υποταγμένη ύλη”, αυτή που δαμάζεται υπό το επιστημονικό σθένος;
Η οικονομική εξουσία τι ακριβώς εξουσιάζει; Αναμνήσεις αριθμών; Υποσχέσεις;
Μόνο οι συνωμοσιολόγοι, έχουν το κουράγιο να μιλούν – κι αυτό γιατί ο μαζοχισμός τους ξεπερνά και την βλακεία τους.
Στο διάστημα αυτό, είστε ελεύθεροι να κάνετε υποθέσεις για το αν είστε ζωντανοί – αν και μάλλον γνωρίζετε την απάντηση. Καθώς λοιπόν οι απόγονοι του “ανθρώπινου κυρίαρχου είδους” μετρούν τα νεροπίστολα που έχουν στο ντουλάπι, ο πλανήτης έχει μεταφερθεί σε ένα “λιγότερο ανεκτικό” σύμπαν ως προς κάθε στέρηση ελευθερίας.
Ένα νέο, ανεξερεύνητο σύμπαν υποδέχεται την πραγματικότητα. Η φύση που μας μάθαν στο σχολείο μάλλον θα απουσιάσει για λίγο αφήνοντας το ανθρώπινο είδος στα μανταλάκια.
Η αναμενόμενη εξέλιξη είναι ένας πλανητικός καπιταλισμός, όπου δεν υπάρχουν χρονικά περιθώρια για παραδείγματα ανθρώπινου είδους.